איך מגייסים לעסק לקוחות פוטנציאליים?

העסק שלכם אינו יכול להתקיים ללא לקוחות, לכן גיוס לקוחות חדשים חשוב מאד להתרחבות בית העסק ושמירה על פעילות שתקדם אתכם אל מטרות שהצבתם. אבל כיצד מגייסים לקוחות חדשים לעסק קיים או שרק נפתח? הנה מספר טיפים טובים:

בחירת חברת טלמיטינג

הקשר הראשוני עם הלקוח הוא החשוב ביותר והוא זה שיקבע את דעתו של הלקוח על העסק שלכם. רושם ראשוני, שגם בעסקים מתגבש תוך 30 שניות בלבד, חייב להיות מקצועי ברור ונכון, ולהפיק עניין ותועלת ללקוח. לכן מומלץ לבחור חברת טלמיטינג מקצועית שתנהל את הקשר הראשוני עם הלקוח. חברה כזאת עוסקת בתיאום פגישות מכירה על לקוחות פוטנציאלים, מכירת מוצרים ושירותים שונים שדורשים פגישה (כמו למשל מכירת טיפולי קוסמטיים, הרשמה למוסד לימודי, רכישת פוליסה ביטוח, קניית רכב וכולי). בחרו חברת טלמיטינג מומלצת שתאפשר לכם תקשורת נוחה ויעילה עם לקוחות.

שירות לקוח פעיל ועובד

חשוב שיהיה לעסק או לחברה שלכם שירות לקוחות פעיל. שירות לקוחות פעיל 24 שעות ביממה יגדיל את הסיכוי שתקבלו יותר פניות וגם תסייעו ללקוחות לפתור משברים או בעיות – בין אם מדובר בלקוחות חדשים או לקוחות קבועים. לעיתים, חברת טלמיטינג תאפשר  שירות לקוחות בין מגוון שירותים שהיא מציעה. הפעלת שירות לקוחות זמין ומקצועי זה אחד מהכלים לבניית עסק מצליח, ולכן כדאי לא להמעיט בערך של השירות.

איך מגייסים לעסק לקוחות פוטנציאליים עידן בן אור

שיווק נכון ומדויק

חשוב לשווק נכון את המוצרים או את השירותים שלכם. לדוגמא: אם אתם מספקים במהירות גבוהה, בחרו את קהל היעד המרכזי שלכם כמו משתמשים צעירים ו'כבדים' באינטרנט ולא בפנסיונרים שחיים את חייהם ללא שימוש באינטרנט. חשוב למקד את השיווק באופן נכון אל קהל היעד ולעשות זאת בהתאמת הטון והשפה הנכונים בעת פנייה לקהל היעד.

שמירה על קשר

מתן טיפים טובים בתחום שבו אתם עוסקים באופן שבועי/ חלוקת שוברים והטבות ללקוחות חדשים (או לכאלה שמתלבטים בינכם לעסק אחר)/ יצירת קשר לאחר שליחת הצעה מחיר וכולי – כל הפעולות האלה חשובות לאחר יצירת הקשר הראשון עם הלקוח. לקוח 'מתנדנד' שאינו בטוח בקנייה או הצטרפות לשירות: יכול להתקבע על מוצר או  שירות בעקבות שיחה חוזרת מכם, או בעקבות שליחת הודעה ואפילו מכתב או מייל. נהלו את מערך שימור לקוחות ו'סגירת' מכירות באמצעות מומחים.

יצירת שיתופי פעולה פוריים

כדי למשוך לקוחות חדשים חשוב לייצר שיתופי פעלה עם עסקים קיימים שיכולו לקדם אתכם וגם להרוויח מכך. לדוגמא: בית קפה שיציע ריבות ביתיות שאתם מוכרים, בתמורה לאחוזים מהמכירות, יחשוף את המוצרים שלכם אל לקוחות חדשים. מספרה שתציע את שירותי קוסמטיקה שאתן מספקות, בחדר צדדי במספרה, תקדם את העסק שלכן ותוביל ליותר לקוחות חוזרות וקבועות. מעצבי בגדים שיוסיפו למדפים אביזרי אופנה שאתם מכינים – יקדמו את המותג שלכם ויחדירו את המוצרים שלכם לשוק האופנה. בדקו עם מי אפשר לשתף פעולה וכיצד לשמור על לקוחות קיימים ולצרף יותר ויותר לקוחות חדשים למאגר.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
נגישות