ניהול משאבים לארגונים בתחום אשראי חוץ בנקאי – מערכת ERP מותאמת היא מה שאתם צריכים

ניהול משאבים הוא חלק בלתי נפרד מההתנהלות היומית והחודשית של ארגונים וחברות. בעיקר כאשר מדובר בחברות או ארגונים גדולים, סדר הגודל של ניהול המשאבים הוא נרחב ומורכב בהתאם. ניהול יעיל של משאבים אלה, על הקשרים השונים ביניהם והיחס שלהם לתהליכי עבודה שונים, קריטי להצלחת החברה. מה לגבי צרכי ניהול המשאבים, שמיוחדים לחברות בתחום האשראי החוץ בנקאי? איזה פתרון מתאים עבורם?

קצת על מערכת תפנית

עבור דרישותיו המיוחדות של מגזר האשראי החוץ בנקאי, המשאבים ותהליכי העבודה המיוחדים לו, יש פתרון ייחודי. מערכת ה-ERP של תפנית מיועדת ספציפית עבור מגזרים מסוימים, ובפרט מגזר החברות אשר עוסקות באשראי חוץ בנקאי. היא מתאימה לגופים מוסדיים וגם לחברות פרטיות שעוסקות בתחומים אלו. מדובר ביתרון ייחודי ובעל משמעות גדולה לכל חברה בתחום זה, משום שאף מערכת מתחרה לא מותאמת מגזר כמו המערכת של תפנית. אם תרצו לראות עוד, לחצו כאן לביקור באתר החברה ולהתרשמות ממגוון התכונות הייחודיות של המערכת.

ניהול משאבים לארגונים בתחום אשראי חוץ בנקאי - מערכת ERP מותאמת היא מה שאתם צריכים

תכונות עיקריות ובולטות של המערכת

מערכת תפנית המותאמת לאשראי חוץ בנקאי, מציעה בין השאר את היכולות הבאות:

ניכיון צ'קים

ניהול מחירון אחיד, ניהול עמלות במגוון שיטות (מזומן, דחוי ומשולב), ניהול סכום / סכומי מינימום או מקסימום למימון, ניהול מדרגות עמלות ריבית לפי סכום וימי מימון, ניהול פול עמלות מימון נלוות לעסקה ועוד. המערכת תומכת בחיוב ריבית פיגורים בגין אי כיבוד המחאות, נגרעים, מקדמות, תעריפים שונים, וכן ימי מינימום לזיכוי ריבית בגין פירעון מוקדם.

ניכיון כרטיסי אשראי

ניהול מערכת ניכיון כולל ניהול הסכמים, CRM, סוגי עסקאות, עמדות מכירה / מסופים ועוד.

ניכיון אשראי מבוצע ע”י חברה המתמחה בתחום או ע”י מאגד סליקה כמוצר משלים. קיימת גם מערכת ניטור ובקרה המסייעת לזהות ולמנוע הונאות מצד עובדים ולקוחות.

ניהול פיננסי

מענה לניהול ספר ראשי, ניהול תקציב ובקרה תקציבית, דו"חות כספיים, לקוחות וגבייה, ספקים ותשלומים ועוד. כל זאת תוך תאימות לחוקים, לתקנות ולכללי החשבונאות הרלוונטיים.

ניהול הלוואות

מערכת תפנית מאפשרת לנהל מתן הלוואות, כמו גם קבלת הלוואות. אלה יכולות להיות הלוואות בשיטות מגוונות, עם הגדרות שונות למשתנים כמו ריבית והצמדה ולעמלות. המערכת מטפלת בחוזים ובטוחות להלוואות, כולל מנגנוני בקרה מסייעים לגבי הפירעון.

ניהול רכש

תפנית מסייעת בניהול פעילויות לוגיסטיות, כולל ניהול יבוא, רכש, מלאי, קטלוגים ועצי מוצר, שיווק ומכירה, יצוא, הפצה ושירות. היא מאפשרת ניתוב אוטומטי לתהליכי עבודה ואמצעי בקרה למנהלים.

פקטורינג

ניהול עסקאות פקטורינג, כולל ניהול תיקים, פרטי העסקה, התקבולים, חישובי הריבית השונים ועוד.

ניהול שירות

יכולת ניהול הסכמי שירות, טכנאים ואנשי שטח. קבלת דיווחים מהשטח על ידי נותני השירות באמצעות אפליקציה. ניהול קריאות שירות על כל שלביהן, מפתיחת הקריאה ועד להשלמתה.

ארכיון דיגיטלי

תפנית מאפשרת לכם לנהל ארכיון דיגיטלי כדי לאחסן מסמכים חיוניים, לשם תיעוד ואחזור מהיר. המסמכים השמורים מקושרים לישויות השונות שמוגדרות במערכת (אם זה לקוח למשל או הלוואה). המערכת תומכת גם בסריקה מהירה ואיכותית של מסמכים בהיקף גבוה והמרתם למסמכים דיגיטאליים.

פיתוח בידי המובילים בתחום

מערכת ה-ERP של תפנית פותחה בידי חברת מטריקס, שהיא בין חברות הטכנולוגיה המובילות בעולם. מטריקס נמצאת בחוד החנית הטכנולוגי, בכל הנוגע לפיתוח מערכות מתקדמות ממוקדות מגזר ומותאמות לדרישות השוק הישראלי.

לסיכום

אין ספק כי מערכת ה-ERP של תפנית תוכל לבצע מהפכה של ממש בכל הנוגע לניהול משאבים אצל ארגונים או חברות בתחום האשראי החוץ בנקאי. אם עדיין לא ניסיתם אותה, אתם מוזמנים להיכנס אל אתר החברה ולהתרשם מהמוצר המתקדם שיעשה שינוי של ממש בניהול המשאבים בארגון שלכם.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
נגישות