פרסום מודעת אבל בעיתון ידיעות אחרונות

פרסום מודעת אבל בעיתון ידיעות אחרונות

מוות של אדם קרוב משאיר אותנו תמיד בהלם. הבעיה היא שאי אפשר לשקוע בתוך הצער, כאשר כבר מרגע הפטירה יש צורך להתחיל לתכנן את הלוויה והשבעה. מודעות האבל מקבלות חשיבות מכרעת בסיטואציות מהסוג הזה, ולו עצם המטרה שלהן ליידע כמה שיותר אנשים על עצם הפטירה ופרטי הלוויה והשבעה, כך שהם יוכלו לחלוק לאדם המנוח כבוד אחרון.

כאשר מעוניינים לפנות מראש לקהל רחב ככל שניתן, נהוג לפרסם מודעת אבל בעיתונים (לצד המודעות המסורתיות שצפויות להיתלות בסמוך למקום הקבורה או השבעה). ידיעות אחרונות הוא כתובת ראויה לפרסום, וזאת עקב כמה סיבות חשובות.

כך אפשר לפנות להמונים

כפי שציינו קודם לכן, בדרך כלל השאיפה של משפחת המנוח תהיה שכמה שיותר אנשים יגיעו על מנת לחלוק כבוד אחרון ליקירם. מהבחינה הזו, פרסום בעיתונות הארצית היומית בכלל ובעיתון ידיעות אחרונות בפרט מוכיחה עצמה כצעד חכם. כידוע, מדובר בעיני רבים בעיתון המוביל והחשוב ביותר בישראל, כזה שמופץ במאות אלפי עותקים מדי יום לחנויות או למנויים. בשנים האחרונות החלו להפיק גם גרסה חינמית מקוצרת של העיתון, מה שהגדיל את קהל הקוראים הפוטנציאלי בצורה משמעותית.

באמצעות פרסום מודעת אבל בעיתון ידיעות אחרונות, לכן, ניתן להגדיל את הסיכויים למספר רב של מבקרים. שימו לב שמעבר לאפשרות הפרסום בעיתון היומי ארצי, תחת ידיעות אחרונות תמצאו שורה ארוכה של מקומונים היוצאים לרוב אחת לשבוע. עם זאת בדרך כלל פחות נהוג לפרסם את המודעות בעיתונים המקומיים, בעיקר עקב לוחות הזמנים הבעייתיים והצורך לבצע את הפרסום תוך פרק זמן מיידי.

מיקום המודעה, מועד הפרסום ומה שביניהם

במקרה של מודעת אבל, אין מקום לגמישות מבחינת תאריכי הפרסום. על המודעה להופיע בעיתון קרוב ככל האפשר למועד הפטירה או הלוויה, כך שהפרסום צפוי להיות מהיום למחר או אפילו מהיום להיום. בתנאים האלו אין את הפריבילגיה להשתהות יותר מדי או לבזבז זמן יקר על התעסקויות "בירוקרטיות", פרסום מודעות שגויות וכן הלאה. שימו לב שקיימת אופציה לפרסם מודעות השתתפות בצער המשפחה, מה שנוהגים בדרך כלל חברות וגורמים מוסדיים לעשות כאשר האדם המנוח היה מקושר אליהם בדרך מסוימת.

זוהי רק אחת הסיבות לכך שמומלץ לפנות לחברה המתמחה בפרסום מודעות בעיתונים לצורך מתן ייעוץ, התנהלות מול הגורמים במדורי המודעות הרלוונטיים וביצוע טכני של המלאכה מ-א' ועד ת'. למעשה, בימים הקשים שאחרי הפטירה אין בהכרח לקרובי המנוח את היכולת הרגשית או אפילו הפיזית לבצע את התהליך, כך שכל גורם שלוקח מהם את האחריות יתקבל בברכה. לכך ניתן להוסיף את העובדה שהחברות המובילות בתחום מחזיקות בניסיון רב שנים ובקשרים ענפים מול העיתונים, לרבות ידיעות אחרונות, מה שעשוי לקצר את התהליכים ולהוזיל את עלויות פרסום המודעה בו זמנית.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
נגישות